Για να καταφέρετε να προσελκύσετε τους καλύτερους υποψηφίους της αγοράς, θα πρέπει να γράψετε μια «καλή αγγελία».
Η “καλή αγγελία” αφενός προσελκύει τους καλούς υποψηφίους και αφετέρου ενισχύει την εικόνα της επιχείρησης σας.
Τι πρέπει να περιλαμβάνει μια καλή αγγελία εργασίας:
- Το τίτλο της θέσης εργασίας
- Τις δεξιότητες και την προσωπικότητα του ατόμου που θέλετε
- Τους λόγους για τους οποίους ένα άτομο να θέλει να εργαστεί σε εσάς
Πολλές είναι οι εταιρίες που ξεκινούν λανθασμένα την προσέλκυση υποψηφίων. Απαριθμούν τις απαιτήσεις, τις δεξιότητες, τα προσόντα του ατόμου, τις προσδοκίες για τις θέσεις εργασίας, αλλά δεν μοιράζονται τίποτα σχετικά με το τι έχει να προσφέρει η εταιρεία, ποια είναι η αποστολή της εταιρείες, ποιες είναι οι αξίες της εταιρείας και αποθαρρύνουν αρκετούς που αναζητούν εργασία.
Αποφύγετε αυτό το λάθος και ενδεχομένως να εκδηλώσουν ενδιαφέρον και οι καλύτεροι υποψήφιοι της αγοράς που αυτή την περίοδο εργάζονται σε ένα ανταγωνιστή σας.
ΔΟΜΗ “καλής αγγελίας”
Η δομή μιας καλής αγγελίας περιλαμβάνει τον τίτλο και τις κατάλληλες λεπτομέρειες.
Ο Τίτλος της θέσης εργασίας πρέπει αν είναι σαφής, ξεκάθαρος και περιεκτικός.
Αν και η δομή των αγγελιών για τη θέση εργασίας διαφέρει από επιχείρηση σε επιχείρηση, θα πρέπει να περιλαμβάνετε στην περιγραφή όλα όσα χρειάζεται να ξέρει ο υποψήφιος πριν κάνει αίτηση σε εσάς, αλλιώς θα περνάτε πολλή ώρα στο τηλέφωνο απαντώντας σε ερωτήσεις και θα χάνετε χρόνο με υποψηφίους που δεν ταιριάζουν για τη δουλειά αυτή.
Τα βασικά που πρέπει να συμπεριλάβετε στις λεπτομέρειες είναι τα εξής:
α. Καθήκοντα, απαιτήσεις θέσης εργασίας:
Ορίστε τα καθήκοντα και τις απαιτήσεις της θέσης εργασίας. Προσδιορίστε τον ρόλο που θα έχει ο υποψήφιος μέσα στην επιχείρηση σας καθώς και το ωράριο εργασίας του[περιγραφή, αρμοδιότητες, καθήκοντα].
β. Εκπαίδευση, Ειδικά προσόντα:
Μιλήστε ανοιχτά για τον σωστό συνδυασμό γνώσεων, εμπειρίας, προσόντων και προσωπικότητας που επιθυμείτε να διαθέτει ο υποψήφιος για τη θέση αυτή.
γ. Τρόπος δήλωσης ενδιαφέροντος:
πού και πώς θα πρέπει να στείλουν τα βιογραφικά τους οι υποψήφιοι;
ΎΦΟΣ “καλής αγγελίας”
-Να είστε φιλικοί: Το ύφος της αγγελίας πρέπει να δημιουργεί θετικά συναισθήματα στους υποψηφίους.
-Μιλήστε με αμεσότητα στον υποψήφιο, αναφερόμενοι κατευθείαν σε αυτόν: «εσύ» ή «εσείς».
-Χρησιμοποιήστε ενεργητική αντί για παθητική φωνή.
-Να έχετε αμεσότητα: «Ψάχνουμε τους καλύτερους για να μας αγαπήσουν κι άλλο οι πελάτες μας».
-Η αγγελία σας πρέπει να βγάζει θετικό κλίμα, για αυτό χρησιμοποιήστε ρήματα όπως «πετυχαίνω», «ηγούμαι», «διαχειρίζομαι», «προσλαμβάνω», επιβλέπω», «εμπνέω», «εκπαιδεύω».
-Η σωστή ορθογραφία και η σωστή γραμματική ενισχύουν την αξιοπιστία της εταιρείας σας. Τα όποια λάθη αφαιρούν πόντους από την εικόνα σας.
Τι πρέπει να αποφύγετε
Μην οδηγείστε σε υπερβολές στην προσπάθειά σας να βρείτε τους καλύτερους. Για παράδειγμα, καλό είναι να αποφύγετε να παρουσιάζετε τη θέση της εξυπηρέτησης πελατών ως θέση μάρκετινγκ. Με αυτό τον τρόπο δε θα έχετε γρήγορες εναλλαγές προσωπικού και δε θα σπαταλήσετε χρόνο και χρήμα. Με μια καλή αγγελία θα βρείτε αυτούς που θέλετε
Μπορεί να έχετε την καλύτερη δουλειά και να έχετε όλα τα προσόντα για να βρείτε τους καλύτερους, αλλά αν η αγγελία σας είναι μακροσκελής και δεν τραβάει το ενδιαφέρον, δύσκολα θα βρείτε αυτούς που θέλετε.
Να θυμάστε ότι:
Η αγγελία σας πρέπει να αναδεικνύει την επιχείρηση σας.
Η καλή φήμη σας(brand name) ενδυναμώνετε με την “καλή αγγελία”.
Να είστε σίγουροι ότι αν συντάξετε μια “καλή αγγελία” θα ενθαρρύνεται πολλούς υποψηφίους να στείλουν τις αιτήσεις τους.
Εδώ θα βρείτε ένα παράδειγμα “καλής αγγελίας” που φτιάξαμε για ένα ξενοδοχείο που αναζητά “υπάλληλο υποδοχής”
Αναζητάτε προσωπικό στα Χανιά;
Κάντε εγγραφή ως εργοδότης στην πλατφόρμα μας και προσθέστε την αγγελία σας.